despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

miercuri, 23 mai 2012

O placere nou descoperita...


   Acu ceva timp s-a ivit intamplarea de a petrece o vreme in apropierea unui aeroport si cu ocazia asta am facut cateva fotografii unor avioane, lucru care mi-a facut mare placere si cu greu m-am abtinut sa nu stau incontinuu cu aparatul pregatit de captura...asta si pentru ca am - nu stiu de cand, probabil dintotdeauna - o pasiune pentru avioane si pentru a le privi in actiune, mai ales la aterizari sau decolari...cumva ma atrag si ma inspaimanta in acelasi timp, ma fascineaza si totusi cat timp sunt in aer, sunt intr-un stres continuu, imposibil de controlat, indiferent daca zborul e de o ora sau de 10...oricum sunt o inventie fantastica, care ne dau impresia ca lumea e foarte mica, si poate asa si e, atata timp cat intr-o zi poti ajunge in celalalt capat al lumii...



















3 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Si mie imi plac mult avioanele,dar in acelasi timp imi este si putin teama de zbor.
Te pup!

VIVIANA spunea...

Mai mult ca sigur tuturor le este teama, insa diferenta e ca unii si-o inving!

Alice Kitchenette spunea...

Interesant, te asteapta un premiu la mine pe blog ;)